yeeessssss

Jag är mycket mycket glad!! Jag har flyt!

För det första hade jag körkortsteorilektion idag och skulle boka tid för min första körlektion. Trodde att allt skulle va uppbokat och det var det också, fram till den 30 september. Faaaaan. Fick boka den 30e. Men då plötsligt ser Alex att det är en lucka i schemat. Imorgon kl 16, jaaaaaaa! :D Underbart.

Men det var inte nog med det! När jag kommer hem går jag in på EDU för att se om jag fått nåt svar från Indiska. Mejlade dem idag om mitt och Rickards projektarbete, som handlar om fackföreningar i Indien. Jag trodde inte att de skulle svara och om de skulle svara skulle det säkert vara nåt liknande typ: "tyvärr kan vi inte hjälpa er". Vi är ju liksom bara skolungdomar. Men, nu när jag gick in hade de svarat!! Och de var jätteglada och intresserade och gav oss flera bra tips på vilka vi kan vända oss till! Jag blev så glad att jag var tvungen att ringa till Rickard, men han stod och borstade tänderna och kunde inte svara. Jag tänkte att.. ett sms kan inte uttrycka min glädje tillräckligt så jag talade in ett meddelande i röstbrevlådan. Han blev glad. Jag är bäst. Nu ska jag plugga franska. kuuuuuuuuuuul.

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0