hips don't lie

Åhh älskar att dansa! Såå underbart. Och när jag dansar finns det inget stopp. Jag dansar tills jag stupar. Kan inte sluta hur trött jag än är. Danspasset på Worldclass vart alltså inte så illa. Inte alls. Saknat dansen. Fast jag måste berätta om ledaren. Vart smått... jag vet inte ordet. En typ 1,70 lång kille med stort afro, brottarlinne och enorma muskler, vickar på höfterna och juckar 24/7. Ganska...  komiskt.. osmakligt... men han va galet duktig! Så kul det va! Ska börja gå varje vecka.

Okej, nu sitter jag med svenskan tills imorgon och det är såå jobbigt. Palla. Lyssnar på Led Zeppelin av alla band. Kashmir. När vår musiklärare i nian visade oss en konsert med dom vart jag... imponerad, fascinerad. Svårt att komma på ord idag. Har väl avverkat hela mitt vokabulär på svenskauppgiften. Tycker i alla fall att Led Zeppelin är grymt duktiga och värda att lägga lite tid och tanke över då och då.

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0