Friskis eller Worldclass?

Japp, så har man haft första lektionen i körkortsteori. In genom ena örat, ut genom andra ungefär. Men, det fastnar väl nångång. Ska läsa läsa läsa tills jag kan ALLT. Känns skoj iaf. Får väl komma igång med att köra på riktigt också. Ingen innebandy går tyvärr då, samma tid ju. Får bli Friskis eller Worldclass istället. Worldclass dyrast men fem minuter hemifrån. Friskis typ en timme bort, men billigare. Plus att jag har tränat där förut och vet att det är roligt! Vad ska jag välja?! :S

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja jag gick på worldclass och det var skitbra tills min klubb blev såld till sats de kuksugarna...

2008-09-03 @ 22:12:59
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/
Postat av: Ullis

Friskis ftw :)

2008-09-03 @ 22:43:46
URL: http://mordarsnigel.blogg.se/
Postat av: lovisa

välj word class om du vill gymma med alla goa saltisbrattar, vettja!

2008-09-23 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0