17 år och arbetslös

Jag är väldigt seg. Jag vet. Men, Lovisa, du har svikit mig. Killingmarianne.blogg.se is no longer existing. Jag är besviken. Men, jag ska inte ge upp.

Dagens big issue är hur svårt det är att få jobb. Söker ett jobb som 600 andra också söker. 70 platser. Big chance att jag är en av dem. Jag ska söka varenda jävla jobb i hela jävla världen. Eller. Stockholm. Fast inte Mc Donalds. Så lågt sjunker jag inte. Stekos i håret , nej tack. Och inte telefonförsäljning. Aldrig. Men varför kan inte en vanlig  tjej på 17 jordsnurr med helt ok betyg få ett normalt jobb??? Tror dom att 17-åringar är helt efter eller?

Jag måste få ett jobb. Måste måste måste. Rekrytera mig rekrytera mig rekrytera mig.  use me, I need the money. Snälla.

17 år och kär I wish. 17 år och arbetslös. ta dig, världen.


Kommentarer
Postat av: almawi

hahahah vad för kind of jobb gör du .är du villig att turna to the dark naughty side. säger bara att many would pay alot for you ,girlfriend :)

2008-03-14 @ 00:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0