Bra jobbat

Mitt rum är så fint. Var riktigt äckligt förut. Så rent nu. Fräscht. Imorgon blir det spruta och hänga med  de gamla goa tösterna. 9D crew. Tänkte idag på när vi va i fjällen och satt en hel kväll och spelade mobilspel som beroende. Vi är roliga. Ska bli riktigt skoj imorgon :D Så skulle ju man ju bli meddragen på lite partaj. Skoj skoj. Längesen ju. Vad att ha på sig?

Nu sitter jag iaf här och är nöjd. Lyssnar på 50 CENT. Jag vet. Not ashamed. Underbart. Jobbet va skoj trots trötttttt. Men jag fick ju platina. wiieeee. Fast det känns lite mer som tröstpris än riktig prestige. Fast äh. Spelar roll. Bara ett jobb ju. Nej nu vet jag vad jag ska säga till mig själv för en gångs skull. Bra jobbat, tjejen. Det är inte ett undantag. Inte ett missförstånd. Du är jävligt grym. Ja, Jesus, vad skillad jag blivit. Nu kan jag ärligt säga att jag har koll på aktiv försäljning, pengahantering, merförsäljning, kundbemötande m.m. Värsta meriten.  Och nu är det väl dags att säga gonatt.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jo jag märker det...

hare kul på festen

2008-08-14 @ 00:17:21
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0