Amy Diamond

Okej nu ska jag sova. Sliten. Inte sovit mycket senaste dagarna. Nikelodeon hyrde Gröna Lund imorse. Klockan tio stod jag i let's go bananas och dunkade Darin. Hur många småbarn som helst kunde inte sätta en boll ens och jag fick ändå vara överdrivet entusiastisk och säga att dom var jääätteeduuktigaa med babyröst. Man blev lite trött efter ett tag. Men sen kom självaste Amy Diamond förbi och det är väl klart att vi ska spela Amy Diamond då. Jag sätter på "What's in it for me" på högsta volym och börjar mima haha. Nicolina och Nicole står mitt emot mig i Twix och Poäng och dör av skratt. bland älskar jag mitt jobb. Ganska ofta älskar jag mitt jobb.

Puss universum

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Viktoria, lockigt brunt hår. Grymt söt och trevlig.

2008-08-25 @ 19:02:32
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0